۴ نکته طلایی در سرمایه گذاری حوزه ملک و مسکن را بدانید .

سرمایه گذاری

 سرمایه گذاری در ملک

با توجه به وضع موجود تورم در کشور ، یکی از بهترین سرمایه گذاریهای مطمئن ،  سرمایه گذاری در حوزه ملک میباشد ، به این دلیل که ملک نه دزدیدنی است نه قابل جابجایی است و نه گم شدنی است . دلیل دیگر سرمایه گذاری در خصوص املاک ؛ با پیشرفت تورم و قیمت ها سرمایه شما روز به روز بیشتر خواهد شد .

در اصطلاح لغوی ، ملک به معنای دارایی ترجمه شده است ، از این رو نیز در همه جای دنیا به ملک به عنوان یک دارایی نگاه میکنند .

چرا سرمایه گذاری در حوزه ملک؟

هر فردی میتواند پول خود را در هر جایی که دلش میخواهد سرمایه گذاری کند . دلیل بسیار ساده و یا میتوان گفت مزیتی که در سرمایه گذاری ملک وجود دارد این است که شما با استفاده از چند نکته کلی که ما در این مقاله آن را بازگو خواهیم کرد براحتی میتوانید سرمایه گذاری کنید . درصورتیکه برای هرکدام از سرمایه گذاریهای دیگر مانند خرید ارزو ، طلا و بورس و…  باید شناخت جزئی و تخصصی درمورد آن موضوع داشته باشید.

شناخت کلی

شما برای شروع کار ابتدا باید تحقیقی در خصوص سرمایه گذاری ملکی داشته باشید ؛ این شناخت را میتوانید از یک شخص که در این زمینه تخصص دارد یا بنگاههای معاملاتی پرس و جو کنید بلاخره برای شروع هرکاری باید از آن کار شناخت داشته باشید .

پیشنهاد ما به شما

برای کسب اطلاعات در حوزه ملک و سرمایه گذاری میتوانید به سایت کیسانا مراجعه کنید . ما در سایت کیسانا آماده ثبت آگهی های رایگان ملکتان هستیم و علاوه بر اینها پروژه های مربوط به سرمایه  گذاریهای مسکن را برایتان فیلتر کرده تا بتوانید بسته به سرمایه گذاریتان ملکی را انتخاب کنید . ما در کیسانا انواع سرمایه گذاریها در تهران منطقه ۲۲ را گزینه مناسب معرفی میکنیم .

از چه محله هایی خانه بخرید

در انتخاب ملک ، محل ملک یکی از مهمترین نکات است ، هرمنطقه و محله ای دارای خصوصیات و فرهنگهای زندگی خاصی است . سعی کنید محله ای را انتخاب کنید که از لحاظ آمار امنیت ، مناسب باشد . یا مثلا زمین یا ملکی را انتخاب کنید که نزدیک کلانتری باشد.

سرمایه گذاری

موقعیت ملک

یکی دیگر از نکات مورد بررسی موقعیت ملک میباشد . سعی کنید محلی را انتخاب کنید که از لحاظ موقعیت مکانی دارای شاخص های اصلی باشد . و مورد دیگر در این باره داشتن وسیله نقلیه های مناسب جهت جابجایی افراد میباشد . ملکی را انتخاب کنید که از نظر سند و عوارض های مربوط به شهرداری ها یا هر چیزی درمورد ملک ، مشکل دار نباشد .

امتیازات مربوط به محله

نکته بعدی این است که شما باید امتیازات محله و ملک را در نظر بگیرید . یعنی اینکه محله دارای چه امکاناتی میباشد از لحاظ تفریحی فرهنگی و مدارس ، سازمانها و نزدیک بودن به مراکز تجاری و … بدون شک بر ارزش ملک شما می افزاید .

سخن پایانی

در نتیجه سرمایه گذاری در حوزه مسکن یکی از بهترین نوع سرمایه  گذاریهاست .

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید