چگونه به یک طراح داخلی ماهر تبدیل شویم؟

طراح داخلی

آیا طراحی داخل خانه برایتان جذاب است؟ در این مقاله از کیسانا نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی را مورد بررسی قرار میدهیم.

مرحله اول: باید یک مهارت عمومی داشته باشید.

حوزه طراحی داخلی بسیار فراتر از زیبا سازی فضاهای داخلی است. اگر مهارت کافی در فضای داخلی دارید، این شغل بسیارعالی است. با این تفاصیر شما شروع خوبی خواهید داشت! اما ممکن است بهتر باشد که خود را به عنوان یک دکوراتور معرفی کنید. برعکس، طراحان داخلی معمولاً در زمینه هایی مانند معماری، طراحی با کمک رایانه یا هنرهای زیبا تحصیلات گسترده ای دارند.

طراح داخلی
بیشتر بخوانید: املاک لوکس؛ چگونگی و نکات سرمایه گذاری در آن؛ کیسانا

آموزش به طور فزاینده ای در مشاغل طراحی داخلی ضروری است. بسیاری از دانشگاه ها آموزش در زمینه طراحی، از انستیتوی هنر + طراحی و بسیاری دیگر را ارائه می دهند.

مرحله دوم: برای آموزش به یک مربی و یا یک استاد کار رجوع کنید.

 

طراح داخلی

کار با همکاران حرفه ای راهی عالی برای پیشرفت در زمینه طراحی داخلی است. متخصصان همفکر خود را پیدا کنید. از روند فعلی طراحی مطلع شوید و کارهای شخصی را که مورد تحسین شما هستند دنبال کنید.

مرحله سوم: یک نمونه کار ایجاد کنید.

 

طراح داخلی

موفقیت در طراحی داخلی در بیشتر موارد به کار شما بستگی دارد. آیا نمونه کار بزرگی برای برجسته سازی دستاوردها و پروژه های خود دارید؟ توصیفات مشتریان قبلی راهی ایده آل برای دستیابی به مشتریان آینده است. نمونه کارهای شما باید یک عکس فوری قابل توجه از اینکه شما به عنوان یک طراح هستید، چه چیز خاصی را برای هر پروژه به ارمغان می آورید، و نحوه ارتباط مشتریان با شما باشد.

۹ نکته ای که باید در مورد تبدیل شدن به یک طراح داخلی بدانید:

۱. تفاوت بین دکوراتورها و طراحان را بدانید.

آموزش، در یک کلام، تفاوت اصلی بین دکوراسیون داخلی و طراحان داخلی است. هر کسی که از بازی با رنگ، پارچه و منسوجات لذت ببرد، می تواند با چاپ کارت های کسب و کار و معرفی خود به مشتری، در دنیای امروز به یک دکوراسیون تبدیل شود.

 

طراح داخلی

۲. شما باید یک اشتیاق و توانایی طبیعی داشته باشید.

شاید بدیهی به نظر برسد، اما برای اینکه یک طراح داخلی شوید. باید ذاتاً توانایی آرایش فضایی، معماری و منسوجات داشته باشید. آیا از تزئین منزل خود لذت می برید و از تزئینات خود تعارف زیادی می کنید؟ این لزوما به این معنی نیست که شما باید یک طراح داخلی باشید، اما مطمئناً نشانه خوبی است.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۸ سبک برتر از دکوراسیون های داخلی خانه؛ کیسانا

۳. در طراحی داخلی همه چیز سرگرم کننده نیست.

در حالی که پارچه ها، مبلمان و رنگ ممکن است نقش زیادی در طراحی داخلی داشته باشند، کارهای زیادی نیز برای طراحان داخلی لازم است. بسیاری از آنها کمتر سرگرم کننده به نظر می رسند و بیشتر شبیه کار هستند. طراحان داخلی نه تنها با صاحبان خانه بلکه با سازندگان، معماران، سازمان های دولتی و صاحبان مشاغل نیز همکاری می کنند. این بدان معناست که آنها باید در تاریخ طراحی، یکپارچگی ساختاری ساختمانها، ارگونومی، مفاهیم فضایی، اخلاق، روانشناسی، طراحی با کمک رایانه و موارد دیگر آموزش ببینند.

طراح داخلی

۴. مکان مناسب برای پیشرفت خود را پیدا کنید.

یک طراح داخلی در یک شرکت مبلمان، به احتمال زیاد سالانه درآمد کمتری نسبت به یک طراح که در یک شرکت معماری سطح بالا کار می کند، یا کسی که تجارت شخصی خود را اداره می کند، خواهد داشت. اما نگران نباشید فقط تا می توانید در معرض دید و تجربه باشید. و توجه داشته باشید هرکسی که در زمینه معماری، قوانین و مقررات ساختمانی و طراحی سازه تحصیل می کند، می تواند شانس کسب درآمد بیشتر را داشته باشد.

طراح داخلی

۵. شما باید شنونده خوبی باشید.

از طراحان داخلی بخواهید که تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. و بیشتر آنها داستانهای خوب، بد و بدتر از مشتریان گذشته را با شما به اشتراک بگذارند. وقتی صحبت از خانه ها می شود. طراحان داخلی شنوندگان خوبی هستند که به مشتریان کمک می کنند تا ایده ها و چشم اندازهای خود را زنده کنند. شما باید بتوانید خوب گوش کنید و سپس این کلمات را به تصویری که مشتریان شما دوست دارند ترسیم کنید.

بیشتر بخوانید:

روانشناسی رنگ دکوراسیون و تاثیر آنها؛ کیسانا

۶. انعطاف پذیری را یاد بگیرید.

در حالی که برخی از مشتریان اهداف مشخصی در ذهن دارند. دیگران ممکن است فکر کنند که آنها می دانند فقط برای تغییر عقاید در مراحل آخر چه می خواهند و از کار شما راضی نیستند. یک طراح داخلی موفق یک فرد خوش مشرب، مردم پسند و تخفیف دهنده است. کسی که می تواند مشتری ها را به سمت نتایج مطلوب سوق دهد میتوان گفت یک طراح خوب است.

طراح داخلی
۷- نمونه کارها را تهیه کنید.

شما می توانید در تمام طول روز درباره رنگها و منسوجات صحبت کنید. اما مگر اینکه نمونه کار برجسته ای داشته باشید که طرح ها و پروژه های شما را به نمایش بگذارد، موفقیت های شما کمتر خواهد بود. تازه وارد بازار کار شده اید؟ ممکن است لازم باشد خدمات خود را به صورت رایگان یا با نرخ پایین ارائه دهید تا نمونه کارهای عالی ایجاد کنید و دیگران را از کار خود راضی کنید. این همچنین یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید و ایجاد یک رابطه مناسب برای پروژه های آینده است.

بیشتر بخوانید:

اتاق خواب خانه های ایرانی به چه صورتی است و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

۸. رقابت کنید.

طراحی داخلی یک تجارت رقابتی است. یکی از رمزهای موفقیت جلب توجه شماست. این کار با نمونه کارهای عالی شروع می شود. عامل مهم دیگر آموزش است. هرچه بیشتر بدانید، وضعیت بهتری خواهید داشت. به دنبال روندهای آینده مانند رشد جمعیت، معماری مدرن و طراحی سبز باشید. تحقیقات و کسب تجربه در زمینه های خاص طراحی، شما را در بازار کار برتر خواهد کرد. همچنین بهتر است با مطالعه نشریات طراحی و وب سایت ها، ایجاد ارتباط با طراحان دیگر و یافتن مربی، در جریان روند کار قرار بگیرید.

طراح داخلی
۹. در مورد ابزارهای طراحی جدید اطلاعات کسب کنید.

به لطف نوآوری های فناوری، و سایر نرم افزارهای طراحی کلیدی، طراحان داخلی، مانند بسیاری از متخصصان دیگر در اقتصاد جهانی ما، می توانند به صورت مجازی کار کنند.

سخن آخر

آیا می خواهید شغلی را که دوست دارید طراحی کنید؟ با برخی زمینه ها و تلاش ها، از جمله ارتباط با طراحان، آموزش، تجربه و نمونه کارهای عالی، می توانید به یک نیروی موفق در زمینه طراحی داخلی تبدیل شوید.

 

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید