طریقه ثبت رایگان آگهی در سایت کیسانا در دومرحله

ما در سایت کیسانا برای مشتریان و همکاران عزیزمان تدابیری اندیشیدیم. که بتوانند آگهی های خود را بصورت رایگان ثبت نمایند و تک تک پروژه ها و املاک خود را به فروش برسانند. من در این مقاله از کیسانا قصد دارم مراحل ثبت نام و ثبت رایگان آگهی را برایتان توضیح دهم در ادامه همراه ما باشید…

مرحله اول
گام اول

در اولین گام از اولین مرحله شما باید اکانتی را ایجاد کنید تا بتوانید به ثبت رایگان آگهی و سایر موارد کار با سایت دسترسی داشته باشید. با ورود به سایت کیسانا و صفحه اصلی با آدرس keysuna.com در بالای صفحه سمت چپ همانطوری که در تصویر زیر مشاهده میفرمایید کلیک کنید.

ثبت رایگان آگهی

گام دوم

با ورود به برگه دو گزینه اصلی پیش روی شماست، مانند تصویر زیر که مشاهده که مشاهده میکنید. در اولین قسمت گزینه ورود، برای آن دسته از عزیزانی است که قبلا حساب کاربری ایجاد نموده اند. در قسمت پایینی این برگه قسمت ثبت نام است که ما در ادامه توضیح کاملی در این باره ارائه میکنیم. در ابتدا باید روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا وارد مرحله ثبت نام شوید.

ثبت رایگان آگهی

گام سوم

برگه ثبت نام بصورت تصویر زیر ظاهر میشود که شما در این قسمت بایستی اطلاعات مربوط به خود را به درستی وارد کنید. شماره تماس را همانند تصویر زیر وارد کنید. در ادامه ی کار نوع فعالیت در سایت و گروه کاری خود (مربوط به مشاوران املاک یا سایر، که همگی امکان ثبت آگهی را دارا میباشند.) را انتخاب نمایید. که در زیر منوی گروه کاربری گزینه های هیچ چیز یعنی سایر و کاربر عادی و مشاور املاک است. شما با توجه به فعالیت خود گزینه ای را انتخاب کنید.

ثبت رایگان آگهی

گام چهارم

در ادامه باید نام کاربری خود را مطابق شکل زیر وارد نمایید. و در ادامه منتظر کد تایید از سمت ما بر روی گوشی همراهتان باشید.

ثبت رایگان آگهی

گام پنجم

بعد از وارد کردن کد تایید ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و پیغامی مطابق شکل زیر برایتان نمایش داده میشود.

ثبت رایگان آگهی

مرحله دوم
گام اول

تا اینجای کار اکانت شما در کیسانا ثبت شده است. در ادامه برای ثبت رایگان آگهی در همان صفحه اصلی سمت چپ، بالا مطابق شکل زیر گزینه افزودن رایگان آگهی را کلیک کنید.

ثبت رایگان آگهی

گام دوم

بعد از کلیک بر روی این گزینه وارد برگه جدید جهت انتخاب نوع آگهی مورد نظرتان  به دو صورت: املاک که مربوط به ملک و زمین و ویلا و… میباشد. و گزینه دیگری در قالب پروژه ها وجود دارد که شما میتوانید هر کدام از اینها را با توجه به نوع آگهی تان انتخاب کنید و وارد مرحله بعد شوید.

ثبت رایگان آگهی

گام سوم

در این مرحله برگه ای به شکل زیر برایتان باز میشود که شما در این صفحه میتوانید یکی از این سه نوع بسته را برای درج آگهی هایتان انتخاب کنید. بسته نوع اول از سمت راست که بسته رایگان میباشد. قابلیت درج ۵ آگهی بصورت رایگان و مدت زمان هر آگهی در سایت ۷ روز میباشد. قابل ذکر است که هر کاربر تنها یک بار میتواند از این پکیج استفاده کند. گزینه بعدی بسته اقتصادی میباشد که این بسته قابلیت ثبت ۲۵ آگهی  به مدت ۹۰ روز قابل رویت است که دارای آیکون مجزا جهت متمایز کردن آگهی هایتان از دیگر آگهی ها، میباشد.

بسته نوع سوم بسته تجاری است که در این بسته شما میتوانید ۷۰ آگهی را با مدت زمان ۱۸۰ روز در سایت ما قرار دهید. که این گزینه دارای تیک آبی به منظور مورد تایید بودن اطلاعات آگهی است. شما با انتخاب هر کدام از این گزینه ها و خریداری آنها میتوانید وارد گزینه بعد که ثبت آگهی است، شوید.

ثبت رایگان آگهی

گام چهارم

در مرحله بعد مطابق تصویر زیر است. در این برگه شما باید فرم های مربوط به آگهی تان را با جزییات وارد کنید. در اولین گام باید عنوان آگهی تان را وارد کنید. در گام بعدی میتوانید شعاری برای برند یا املاک خود انتخاب کنید که تحت عنوان زیر عنوان میباشد. در ادامه درج آگهی باید توضیحات مربوط به ملکتان را وارد کنید. توضیحات تکمیلی از قبیل محله و کوچه و خیابان و مشاعات و غیره را مشخص کنید البته این گزینه بصورت اختیاری میباشد.

ثبت رایگان آگهی

گام پنجم

در ادامه مرحله باید تصویری از ملک خود را در این کادر بارگذاری کنید. نکته ای که قابل توجه است تصویر شما حداکثر تا ۲۵۶ مگابایت میتواند حجم داشته باشد. در زیر همین کادر شما میتوانید گالری از تصاویر ملکتان را وارد کنید.

ثبت رایگان آگهی

گام ششم

در ادامه همان مسیر با اسکرول کردن ماوس به سمت پایین حرکت کنید. در این بخش باید اطلاعات تماس و ایمیل خود را جهت برقراری ارتباط مشتریان با شما، وارد کنید. در ادامه فرم باید جزییات آگهی را پر کنید به این صورت که در زیر عنوان نوع آگهی که شامل گزینه های فروش، پیش فروش و رهن واجاره هستند را مشخص کنید.

در گزینه بعدی نوع ملک که در زیر منو آن نوع مستغلات یعنی زمین، آپارتمان، خانه ویلایی و… مشخص شده است که شما میتوانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید. در ادامه به بخش امکانات میرسیم در این بخش ما گزینه هایی را برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید بصورت اختیاری این گزینه ها را جزو امکانات ملک خود ثبت کنید. دو گزینه بعدی مربوط به این تصویر متراژ و تعداد اتاق های ملک میباشد که بصورت اختیاری میتوانید وارد کنید.

ثبت رایگان آگهی

گام هفتم

پر کردن موقعیت مکانی و مشخصات مکانی ملک است که در اولین گزینه شما کشور مربوط به آگهی را وارد میکنید. و در گزینه های بعدی به ترتیب شهر، محله را انتخاب کنید. در گزینه بعدی باید آدرس را تایپ کنید. بطور مثال باید اول شهر و در ادامه محله مورد نظر را بنویسید.

بطور مثال: تهران چیتگر

ثبت رایگان آگهی

 گام هشتم

که گام نهایی ثبت آگهی تان میباشد. با توجه به تصویر زیر شما باید قیمت مربوط به ملک را بصورت، پرکردن گزینه قیمت فروش، ودیعه، اجاره در صورت نیاز پر کنید. با پر کردن این فرمها و مراحلی که گفته شد و با کلیک بر روی یکی از گزینه های زیر که یکی پیش نمایش است. که بنده ترجیهم این هست که شما بجای اینکه این گزینه را انتخاب کنید تا مراحلتان کمتر شود. یکبار این فرم را از اول مطالعه کنید که موردی جا نیفتاده باشد و در ادامه گزینه پرش پیش نمایش و ارسال را برای ثبت نهایی آگهی تان کلیک کنید. در ادامه با موفقیتت آگهی شما ثبت خواهد شد.

ثبت رایگان آگهی

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید