املاک لوکس؛ چگونگی و نکات سرمایه گذاری در آن؛ کیسانا

املاک لوکس

مدت طولانی است که املاک و مستغلات یک سرمایه گذاری مطمئن در نظر گرفته می شوند. چه شما مالک آن هستید، چه بازساز و چه اجاره کننده. اگر پول داشته باشید، ممکن است بخواهید نمونه کارهای خود را به بازار املاک لوکس و مستغلات لوکس گسترش دهید. قبل از شروع کار، در این قسمت از مجله کیسانا قصد داریم برخی از گزینه های شما برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات لوکس مطرح کنیم.

روشهای کلیدی

فقط به دلیل گران بودن املاک و مستغلات، لوکس محسوب نمی شوند. همچنین باید منحصر به فرد باشد و به عنوان برتر شناخته شود.
سرمایه گذاران لوکس در املاک و مستغلات می توانند یک قصر را ورق بزنند. در سطح بین المللی سرمایه گذاری کنند، یک کانکس لوکس بخرند، یک ملک عالی برای تعطیلات خریداری کنند یا از ابتدا بسازند.

با رشد ثروت ثروتمندترین افراد جهان، به نظر می رسید که بازار بالقوه املاک لوکس بیش از هر زمان دیگری است. سپس ویروس کرونا، به طور کلی، چشم انداز قیمت املاک و مستغلات کاملاً نامشخص شده است. با این حال، حداقل تمایل سرمایه گذاران بالقوه برای افزایش و خرید آنها تردید برانگیز است.

چه اکنون علاقه مند باشید و چه به سرمایه گذاری های آینده فکر کنید. در اینجا اصول اساسی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات لوکس براساس رشد بازار قبل از همه گیر وجود دارد.

املاک لوکس
املاک لوکس
املاک لوکس چیست؟

درک ویژگی هایی که خصوصیات ملک لوکس را قبل از سرمایه گذاری مشخص می کنند بسیار مهم است. برچسب قیمت بالا به تنهایی املاکی را در این گروه قرار نمی دهد. به این صورت که ملک باید منحصر به فرد باشد. افرادی که ثروتمند هستند برای چیزی که تصور می شود برتر است، حق بیمه پرداخت می کنند.

خریداران سطح بالا، خواهان مکان هایی با دسترسی به فعالیت های لوکس مانند خرید عالی، غذاخوری و هنر و همچنین مجاورت با خانه های لوکس دیگر هستند. داشتن یک تاریخچه داستانی نیز مورد پسند است. بسیاری از خریداران لوکس به دنبال زیبایی های طبیعی محل ساحل، یا حداقل مناظر رودخانه، اقیانوس یا دریاچه هستند. دیگران خواهان چشم انداز روستا یا دامنه کوه هستند.

خریداران سطح بالا، بسیاری از ویژگی های مشابهی را که همه خریداران اما در مقیاس بزرگتراست مانند حریم خصوصی و امنیت را می خواهند. آنها از داخل و خارج زیبایی می خواهند و می توانند از پس معماری سفارشی، طراحی سفارشی، توجه بیش از حد به جزئیات و اتمام مجلل برآیند.

آنها همچنین امکانات رفاهی می خواهند: آشپزخانه لوکس، استخر لوکس، سوئیت گسترده و فضای زندگی در فضای باز، بدون ذکر اتوماسیون خانه، ردیاب های حرکتی، بالابر اتومبیل و خیلی ها هم فضا می خواهند، اما مطمئناً برای زندگی لوکس به خانه عظیم احتیاج ندارید.

نکته: هنگام انتخاب یک خانه لوکس، بسیار مهم است که به جنبه های ملکی که نمی توان تغییر داد فکر کرد. شما نمی توانید مسیر خورشید، مکان اقیانوس یا این واقعیت را که یک مسیر پرواز برای هواپیماهای بزرگ بالای سر شما وجود دارد تغییر دهید. کاغذ دیواری زشت در حمام بسیار کمتر از آب و هوا مهم است.

املاک لوکس
املاک لوکس
هزینه املاک لوکس چقدر است؟

در بازارهایی که قیمت ها عموماً بالاست، شما می توانید برای داشتن یک قطعه خانه لوکس حدودا ۱ میلیارد هزینه کنید. اما برای خرید یک ملک لوکس در اکثر شهرهای بزرگ حداقل به بالای ۵ میلیارد تومان نیاز خواهید داشت. در جایی که هزینه زندگی بالا است، قیمت ورودی افزایش می یابد.

چگونه در املاک لوکس سرمایه گذاری کنیم؟

اگر می خواهید در املاک و مستغلات لوکس سرمایه گذاری کنید. مسیرهای مختلفی وجود دارد که می توانید طی کنید. چه برای خود بخرید، رهن یا اجاره کنید در اینجا چند گزینه وجود دارد:

  • بازسازی یک عمارت.
  • سرمایه گذاری بین المللی کنید.
  • یک ملک لوکس بخرید.
  • در مکان هایی که بازدههی بالایی از لحاظ ملکی دارد.
  • ملکی را سفارشی بسازید.
  • در اینجا نگاهی دقیق به گزینه ها می اندازیم.

بازسازی یک عمارت

بازسازی املاک لوکس موجود گزینه ای است که ممکن است برای بازگشت سرمایه بیشتر باشد. با این وجود، شما به موجودی محدود می شوید که فقط ترکیبی مناسب از معماری، شرایط و سبک را داشته باشد.

خانه های لوکس تمیزتر از خانه های غیر لوکس هستند. این بدان معنی است که هزینه های توان بخشی کمتر نیز وجود دارد. اما نکته مثبت این است که در کل در بازار خانه های لوکس رقابت کمتری وجود دارد. این به این دلیل است که افراد کمتری با دانش فنی برای تأمین مالی، مذاکره مانند یک حرفه ای و اجرای یک پروژه بازپروری املاک لوکس در سطح بالا، کمتر هستند.

املاک لوکس
املاک لوکس
سرمایه گذاری بین المللی کنید

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات لوکس در خارج از کشور می تواند مزایایی داشته باشد که در داخل کشور پیدا نخواهید کرد. به عنوان مثال، در جزایر آنتالیا، املاک در استانبول، بیلیک دوزو و دیگر مناطق و شهرهای ترکیه میتوانید سرمایه گذاری کنید. و واحد پول رسمی ترکیه لیر است. بنابراین نرخ ارز، عاملی برای تکمیل خرید یا ارزش آینده ملک شما نیست.

ملک هایی برای سرمایه گذاری در ترکیه:

پروژه حیاط پارک
پروژه حیاط پارک ۳
خرید ملک در استانبول، پروژه حیات پارک۴
آپارتمان در استانبول و آنتالیا

مشخص نیست که همه گیرها چگونه ممکن است این مسئله را تغییر دهند. اما این مکانها که گفته شد مکانهای مناسبی برای سرمایه گذاری بوده اند زیرا قیمت های زمین در ده سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

املاک لوکس
املاک لوکس
یک ملک لوکس بخرید.

خدمات و ویژگی هایی که ساختمان ارائه می دهد می تواند سرمایه گذاری شما را نیز به همراه داشته باشد. این خدمات شامل: چشم اندازها، سقف های بلند، تراس ها، نگهبانی. همه این ویژگی ها به تشخیص خانه شما از سایر آپارتمان ها کمک می کند و می تواند منجر به نرخ فروش بالاتری شود که وقت آن است که بر ملک های لوکس سرمایه گذاری کنید.

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید املاک و مستغلات لوکس، سبک زندگی را خریداری می کنید. عرشه های سقف اختصاصی، استخرهای شنا، فضاهای مشترک با مراکز تناسب اندام و خدمات خدمت کار یا خدمات به سبک هتل، املاک و مستغلات لوکس را متمایز می کند.

افزایش قیمت به طور گسترده ای نسبت به محصول برتر که به دلیل عرضه و تقاضا از برتری برخوردار است، رشد می کند. این مورد در مورد املاک و مستغلات لوکس نیز همین است. هر چقدر انحصاری تر و سخت تر پیدا شود، خانه مستعد سرمایه گذاری می شود.

شاید به این موارد نیز علاقه داشته باشید: ۸ اشتباه که سرمایه گذاران املاک و مستغلات باید از آنها اجتناب کنند.
نکاتی برای سرمایه گذاری در املاک لوکس

اگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات لوکس برای شما مناسب به نظر می رسد، چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع به خاطر بسپارید:

اهداف خود را مشخص کنید. هدف از سرمایه گذاری در هر املاک و مستغلات کسب بازده از سرمایه شما است. هنگامی که خواص لوکس را انتخاب می کنید، نتیجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید یک سود سریع بدست آورید، ممکن است بر روی ورق زدن تمرکز کنید. اگر درآمد بلند مدت می خواهید، ممکن است یک ساختمان آپارتمان لوکس در نظر بگیرید.
بودجه را مشخص کنید. حتی اگر پول نقد در دست داشته باشید، که همیشه بهترین گزینه نیست. به عنوان مثال، یک وام پول سخت ممکن است برای تأمین مالی یک بازسازی مناسب باشد که قصد دارید طی چند ماه انجام دهید.
بازار مناسب را انتخاب کنید. اگر در یک ملک هفت رقمی سرمایه گذاری می کنید، مطمئن شوید که بازار از تصمیم شما پشتیبانی می کند. به بازار کار، هزینه زندگی، متوسط درآمد خانوار و چشم انداز اقتصادی منطقه نگاه کنید. ترافیک مربوط به فصل و اوج فصل را در نظر بگیرید.

املاک لوکس
املاک لوکس
برای ثبت رایگان آگهی تان کلیک کنید.
سخن پایانی

سرمایه گذاری در املاک لوکس به لطف ماهیت ملموس آن می تواند هیجان انگیزتر از سرمایه گذاری در اوراق بهادار باشد. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. از ساختن یک خانه سفارشی گرفته تا ورق زدن یک عمارت گرفته تا خرید یک ملک برای تعطیلات. شما می توانید از خانه مجلل خود به عنوان یک ساکن، تعطیلات یا صاحبخانه لذت ببرید یا می توانید خانه های لوکس برای لذت دیگران بسازید.

قبل از سرمایه گذاری، مطمئن شوید که ویژگی هایی را که در این کلاس دارایی ارزش پایدار ایجاد می کنند، درک می کنید. تا بهترین بازده سرمایه خود را بدست آورید. و البته مگر اینکه خود بخواهید در آنجا زندگی کنید. اطمینان حاصل کنید که برای خرید املاک شما بازار خریداران یا اجاره کنندگان وجود دارد.

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید