یک مدیر فروش املاک و مستغلات چه کاری انجام می‌دهد؟

مشاور املاک

مدیر فروش املاک

مدیران فروش املاک و مستغلات به طور کلی بر فعالیت‌های مختلفی که منجر به خرید و فروش املاک می‌شود، نظارت می‌‌کنند. معمولاً آنها در آژانس‌های املاک و مستغلات کار می‌کنند که شرح وظایف آنها شامل معاملات املاکی بین فروشندگان و خریداران است. یک مدیر فروش املاک و مستغلات در انجام وظایف خود بر ارتقاء فروش املاک در رسانه‌های تبلیغاتی و خدمات لیست نظارت می‌کند. وی با مشتریان دیدار می‌کند تا به آنها معاملات املاک و مستغلات پیشنهاد دهد.

 

آنها به عنوان بخشی از وظایف خود، با مشتری‌ها ارتباط برقرار می‌کنند تا نیازها و انتخاب ملک آنها را شناسایی کنند. مدیران فروش املاک و مستغلات بر تهیه و تأیید اسنادی مانند توافق‌نامه خرید و قراردادهای اجاره نظارت می‌کنند. نقش آنها همچنین شامل هماهنگی بسته شدن معاملات املاک برای اطمینان از امضای اسناد حیاتی و دریافت وجه است. معمولاً آنها ترتیبات را فراهم می‌کنند تا قبل از انعقاد معامله فروش، نمای ملکی را به خریداران ارائه دهند.

مسئول بازرسی ملک

آنها همچنین مسئول بازرسی یک ملک هستند. تا اطمینان حاصل شود که شرایط و ضوابط فروش قبل از بسته شدن فروش رعایت شده است. مدیران فروش املاک و مستغلات به عنوان واسطه‌ای در ارتباط با فروشندگان املاک و خریداران احتمالی برای واسطه معاملات املاک عمل می‌کنند. آنها گزارش‌های دوره‌ای را با استفاده از سیستم‌های CRM به مدیریت شرکت در مورد عملیات فروش و بازده تولید شده ارائه می‌دهند.

مدیریت فروش

شرح کار آنها همچنین شامل انجام نظرسنجی‌هایی برای شناسایی قیمت املاک رقابتی در بازار مسکن است. مدیران فروش املاک و مستغلات به عنوان بخشی از وظایف خود، توصیه‌هایی را به خریداران ارائه می‌دهند و معمولاً آنها را به مشاوران املاک ارجاع می‌دهند که خدمات حقوقی یا رهنی را ارائه می‌دهند.

آنها با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند تا در مورد فرصت‌های تجاری آینده بحث کنند. آنها همچنین از تطابق با قوانین و سیاست‌های مسکن در هنگام انجام معاملات ملکی اطمینان حاصل می‌کنند. مدیران فروش املاک و مستغلات در ایفای نقش خود، استراتژی‌های موثر برای دستیابی به اهداف تعیین شده را تدوین و اجرا می‌کنند.

 

آنها بازار املاک را رصد می‌کنند تا مشتریانی را که قصد خرید یا فروش ملکی را دارند. شناسایی کنند و آنها را متقاعد کنند که یک معامله را برقرار کنند. آنها همچنین برای بهبود دانش شغلی موجود و گسترش شبکه شخصی در سمینارها، کنفرانس‌ها و رویدادها شرکت می‌کنند. افراد علاقه‌مند به شغل اجرایی فروش املاک و مستغلات باید یک دوره کارشناسی را در مدیریت بازرگانی، بازاریابی، اقتصاد یا سایر زمینههای مرتبط به پایان برسانند. برای موفقیت در این شغل نیاز به ویژگی‌هایی مانند مذاکره، ارتباطات و مهارت‌های سازمانی است.

 

از وظایف و مسئولیت‌های معمول این نقش

 

  • نظارت بر ارتقاء فروش املاک در رسانه‌های تبلیغاتی و خدمات لیست با مشتریانی که به املاک علاقه‌مند هستند ملاقات کنید و به آنها معاملات املاک و مستغلات پیشنهاد دهید.
  • برای شناسایی نیازها و انتخاب ملک با مشتری ارتباط برقرار کنید.
  • نظارت بر تهیه و تصویب اسنادی مانند توافق‌نامه خرید و قرارداد اجاره
  • بسته شدن معاملات املاک را برای اطمینان از امضای اسناد حیاتی و دریافت وجه هماهنگ کنید.
  • از ترتیب اجرای کار نظارت کنید تا خریداران احتمالی قبل از بستن معاملات از یک ملک دیدن کنند.
  • به عنوان واسطه‌ای در ارتباط با فروشندگان املاک و خریداران احتمالی برای تسهیل معاملات املاک فعالیت کنید.
  • قبل از بستن معاملات فروش، برای اطمینان از رعایت شرایط و ضوابط فروش، یک بازرسی از یک ملک را انجام دهید.
  • گزارش‌های دوره‌ای را با استفاده از سیستم‌های CRM به مدیریت شرکت در مورد عملیات فروش و بازده تولید شده ارائه دهید.
  • برای شناسایی قیمت دارایی‌های رقیب در بازار مسکن، نظرسنجی‌هایی را انجام دهید.
  • توصیه‌های خریداران به خریداران و ارجاع آنها به مشاوران املاک که خدمات حقوقی و رهنی را ارائه میدهند.
  • هنگام انجام معاملات املاک از رعایت قوانین و سیاست‌های مسکن اطمینان حاصل کنید.
  • نظارت بر بازار املاک برای شناسایی افراد علاقه‌مند به املاک، آنها را متقاعد کرده و یک معامله را تضمین می‌کند.
  • برای داشتن فرصت‌های باز برای گفتگو در مورد چشم اندازهای تجاری آینده، با مشتریان خود تماس بگیرید.
  • برای بهبود دانش شغلی موجود و گسترش شبکه شخصی در سمینارها، کنفرانس‌ها و رویدادها شرکت کنید.

 

آماده سازی رزومه اجرایی فروش املاک و مستغلات

آیا به دنبال ساخت رزومه اجرایی فروش املاک و مستغلات هستید؟ در این صورت، شرح شغل فوق با وظایف و مسئولیت‌های ذکر شده برای این نقش در تکمیل بخش تجربهکاری رزومه شما مفید خواهد بود.

اگر قبلاً به عنوان مدیر فروش در یک شرکت املاک و مستغلات کار کرده‌اید. داشتن بخشی در رزومه خود برای برجسته کردن عملکردهایی که انجام داده‌اید، می‌تواند به کارفرمایان ثابت کند که بدون نظارت زیاد می‌توانید در شغل موفق شوید.

الزامات – مهارت ها ، توانایی ها و دانش – برای شغل اجرایی فروش املاک و مستغلات

موارد زیر الزامات ضروری اکثر کارفرمایان است که معمولاً برای متقاضیان موقعیت شغلی اجرایی فروش املاک و مستغلات تعیین میکنند:

آموزش:

برای تبدیل شدن به یک مدیر فروش املاک و مستغلات، شما نیاز به مدرک لیسانس در مدیریت بازرگانی، امور مالی، بازاریابی یا هر زمینه مرتبط دیگر دارید. حداقل ۵ سال تجربه در فروش یا مدیریت املاک و مستغلات نیز برای اعمال در موقعیت لازم است. مجوز املاک دولتی برای انجام فروش ملک مورد نیاز است.

مهارت های مذاکره:

مدیران فروش املاک و مستغلات تبحر کافی در انجام مذاکرات قیمت ملک برای رسیدن به یک معامله سودآور دارند.

مهارت‌های ارتباطی:

آنها در تعامل با فروشندگان املاک، خریداران احتمالی و کارمندان بخش برای هماهنگی در فروش املاک و مستغلات مهارت دارند.

مهارت‌های سازمانی:

آنها قادر به مدیریت چندین پروژه و میانجی‌گری بین خریداران و فروشندگان ملک هستند.

 

مهارت‌های اجرایی فروش املاک و مستغلات برای رزومه

مهارت‌های اجرایی فروش املاک و مستغلات برای رزومه

داشتن یک بخش مهارت برای رزومه اجرایی فروش املاک و مستغلات باعث جذابیت بیشتر کارفرمایانی می‌شود که معمولاً به دنبال ویژگی‌هایی هستند که متقاضیان به کار می‌آورند.

شما می‌توانید برای دستیابی به خصوصیات فوق که معمولاً کارفرمایان نیاز به متقاضیان شغل مدیر فروش املاک و مستغلات دارند، تلاش کنید و از آنها در ساختن مهارتهای رزومه خود استفاده کنید.

این کار باعث جذابیت بیشتر رزومه برای کارفرمایان می شود. زیرا نشان می دهد شما از ویژگی‌هایی برخوردار هستید که برای انجام موثر کار به دنبال آن هستند.

 

مطالب مرتبط با این موضوع:

مشاوراملاک وکسب مهارتهایی برای تبدیل شدن به یک مشاوراملاک درجه یک

نتیجه

شرح مشاغل اجرایی فروش املاک و مستغلات نوع وظایف و مسئولیت‌هایی را نشان می‌دهد. که اگر در این سمت استخدام شوید، به شما محول می‌شود. الگوی شرح وظایف ارائه شده در این پست برای کارفرمایان مفید است تا بتوانند شرح کار اجرایی فروش املاک و مستغلات خود را برای استخدام افراد جدید در این موقعیت و اختصاص وظایف به آنها طراحی کنند.

 

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید