۷ نکته برای فروش سریع خانه که باید بدانید.

فروش سریع خانه شما

اگر آماده فروش خانه خود هستید، ممکن است دلیلی داشته باشید که بخواهید سریع آن را بفروشید مانند کار جدیدی که به زودی در شهری دیگر شروع می‌شود. چگونه خانه خود را زیبا کنید؟ به هر حال، هرچه خریداران بالقوه بیشتری بتوانید جذب کنید، شانس فروش با قیمت مناسب بیشتر است. دلایل فروش شما هرچه باشد، در این مقاله از کیسانا شش روش برای فروش سریع یک خانه، حتی در بازار راکت وجود دارد.

موارد کلیدی

برای فروش سریع خانه خود، قیمت آن را به صورت رقابتی تعیین کنید. و اگر تا تاریخ مشخص پیشنهادی ندارید آماده کاهش قیمت باشید.
کل خانه را تمیز کنید، بی نظمی را بردارید و وسایل شخصی را پنهان کنید تا خریداران بتوانند خود را در فضا تصور کنند. جذابیت محدود کردن را تقویت کنید تا اولین برداشت مناسب را ایجاد کنید. تار عنکبوت را پاک کنید، درب ورودی را رنگ کنید و گل بکارید. شرایطی را پیشنهاد کنید که ممکن است معامله را برای خریداران شیرین کند. مانند پرداخت بخشی از هزینه‌های بسته شده برای قرارداد.

۱. نماینده املاک و مستغلات مناسب پیدا کنید

اگر می‌خواهید خانه خود را سریع بفروشید، اولین قدم استخدام یک مشاور املاک است. فرد ایده آل بازار محلی را می‌شناسد و سابقه فروش دارد که ثابت می‌کند دانش فروش را دارد.

به خاطر داشته باشید که یک مشاور املاک به کل روند کار کمک خواهد کرد، از استخدام یک عکاس حرفه ای که عکس های درجه یک از خانه شما می گیرد تا مذاکره برای بهترین قیمت را فراهم کند. آنها همچنین لیستی از املاک و مستغلات را می نویسند که می فروشد، برنامه ها را برگزار می کند و نمایش های میزبان را در اختیار شما قرار می دهد و ملک شما را برای دیدن آن به بازار عرضه می کند.

۲. قیمت فروش مناسب

یکی از موثرترین روش های فروش سریع خانه، قیمت گذاری رقابتی آن است. اگر قیمت آن را خیلی بالا ببرید، خانه شما وقت بیشتری را در بازار می گذراند. همچنین، اگر خانه شما گران قیمت باشد، ممکن است در نهایت آن را با هزینه کمتری بفروشید. این کار خیلی بیشتر طول می کشد.

بنگاه املاک و مستغلات در مورد خانه های قابل مقایسه معروف در منطقه شما تحقیق می کنند تا قیمت واقعی تعیین کنند. اگر واقعاً نیاز به فروش سریع دارید، برای جلب علاقه و شاید حتی ایجاد یک جنگ، پیشنهادات قیمت خانه خود را کمی پایین تر در نظر بگیرید. اگر تا تاریخ خاصی پیشنهادی دریافت نکرده اید، قیمت را پایین بیاورید.

همچنین مفید است که به نکات قیمتی که خریداران در منطقه شما جستجو می کنند، فکر کنید. به عنوان مثال اگر خانه خود را با قیمت ۱ میلیارد لیست کنید، تمام خریداران احتمالی که به دنبال خانه های زیر ۱ میلیارد هستند را از دست خواهید داد.

۳. تمیز کردن ، شسته شدن و شخصی سازی

خریداران باید بتوانند خود را در فضا به تصویر بکشند و اگر خانه شما به هم ریخته باشد نمی توانند این تصور را داشته باشند. از بالا به پایین خانه خود را تمیزکاری کامل انجام دهید. از شر آشفتگی خلاص شوید و عکس‌های خانوادگی و سایر وسایل شخصی را مخفی کنید.

در حالی که در حال انجام این کار هستید، مبلمان را مرتب کنید تا خانه شما جذاب به نظر برسد و خریداران بتوانند بدون برخورد به چیزی در خانه شما حرکت کنند. در صورت لزوم، وسایل حجیم را در انبار قرار دهید. یک اتاق شلوغ شبیه یک اتاق کوچک است.

برای نمایش بهترین دارایی های خانه، تحت تأثیر قرار دادن خریداران احتمالی و فروش سریع آن با بهترین قیمت ممکن، یک صحنه ساز را در نظر بگیرید. صحنه سازی ارزان نیست، اما سازمان ملی معاملات ملکی تخمین می زند که به طور متوسط، خانه های دیزاین دار ۸۸ درصد سریعتر و ۲۰ درصد بیشتر از خانه های غیر دیزاین فروش می کنند.

۴. درخواست تجدید نظر خود را تقویت کنید

اگر قصد دارید خانه خود را به سرعت بفروشید، ایجاد اولین برداشت خوب ضروری است. و اولین چیزی که خریدار می‌بیند نمای بیرونی خانه و نحوه قرارگیری آن در محله اطراف است. برای افزایش جذابیت محدود کردن خانه مراحل زیر را انجام دهید:

  • درب ورودی را رنگ کنید.
  • گل بکارید.
  • هرگونه تار عنکبوت و آوار پنجره ها، لبه های جلو و ایوان ها را جارو کنید.
  • پنجره ها را بشویید.
  • چراغ‌های خراب را عوض کنید.
  • در صورت داشتن گل و گیاه اطمینان حاصل کنید که بوته ها و چمن ها به خوبی آرایش شده اند.

به خاطر داشته باشید که یک ظاهر منظم و مرتب نه تنها زیبا به نظر می رسد، بلکه به خریداران بالقوه نشا ‌می‌دهد که از مکان مراقبت خوبی کرده اید.

۵. تعمیرات کوچک را مورد توجه قرار دهید

برای انجام هرگونه نوسازی اساسی وقت نخواهید داشت، بنابراین برای رفع مواردی که می تواند خریداران احتمالی را متوقف کند، روی تعمیرات سریع تمرکز کنید. از خانه نظرسنجی کنید و از راه حل های آسان مراقبت کنید. در زیر تعدادی از این راه حل ها آمده است.

  • لقی کاشی های آزاد را برطرف کنید.
  • شیرهای نشتی را محکم کنید.
  • خانه را رنگ کنید.
  • دستگیره ها را محکم کنید.
  • لکه های فرش را پاک کنید.

بسته به اینکه چقدر وقت و هزینه می‌خواهید برای آماده سازی خانه هزینه کنید، ممکن است بخواهید وسایل را به روز کنید. لوازم جدید بخرید، سخت افزارهای جدیدی را روی کابینت ها نصب کنید و یک پوشش تازه از رنگ خنثی به فضای داخلی بدهید.

۶. معامله را شیرین کنید

راه دیگر برای جذابیت بیشتر خانه و معامله، ارائه چیزی برای شیرین کردن معامله است. به عنوان مثال می توانید برای پرداخت برخی یا تمام هزینه های بسته شده در قرار داد پیشنهاد دهید که نصف هزینه ها نقدی و نصف بعد از تحویل خانه صورت خواهد گرفت. به ویژه در بازار پایین، خریداران به دنبال معامله های شرایط دار هستند، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا در مشتریان این احساس را ایجاد کنید.

۷.ثبت آگهی خانه خود در کیسانا

شما میتوانید در سایت کیسانا با ثبت رایگان آگهی‌تان برای فروش سریع خانه خود اقدام کنید. برای دریافت آگاهی در مورد ثبت رایگان آگهی به مقاله زیر مراجعه نمایید.

طریقه ثبت رایگان آگهی در سایت کیسانا در دومرحله

نکته:

نکته دیگر ارائه ضمانت نامه قابل انتقال در منزل است که خدمات تعمیر و تعویض لوازم خانگی و سیستم های خانگی را با تخفیف ارائه می‌دهد. یک خریدار بالقوه ممکن است با دانستن اینکه خانه محافظت می شود، احساس راحتی بیشتری کند، این امر می تواند خانه شما را از خانه رقابتی جذاب تر کند.

نکته:

خانه خود را بیمه کنید. یک نکته دیگری که در جذابتر نشانه دادن خانه شما وجود دارد بیمه بودن خانه است. که میتواند باعث جذب مشتری و ایجاد رقابت نسبت به ملک های هم سطح شود.

نکته پایانی

فروش یک خانه می تواند استرس زا باشد و حتی اگر در یک ضرب الاجل محدود باشید، حتی بیشتر از این نیز ممکن است. خوشبختانه، چه به دلیل تغییر محل و یا به دلایل مالی نیاز به فروش سریع داشته باشید، روش هایی برای تسریع در روند کار وجود دارد. اگر بودجه زیادی برای آماده سازی خانه خود ندارید، روی اولین برداشت خود تمرکز کنید. خریداران می توانند در عرض چند ثانیه تصمیم بگیرند. و این اتفاق زمانی بوجود می آید که وقتی مشتری وارد خانه می شود. این ثانیه ها را با یک حیاط مرتب، یک خانه درخشان، بچینید .

 

در صورتی که این مطلب برای‌تان مفید بود با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
فیسبوک
Share on twitter
توییتر
Share on linkedin
لینکداین
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
رضا احدی

رضا احدی

سعادت آباد

دیدگاه‌تان را برای‌مان بنویسید

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • یک نظر ارسال کنید